bo bardzo fajne ma cialo, a i glos fajny tez, super d**a

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum IV LO Strona G│ˇwna -> OFF TOPIC, czyli ogˇlnie o wszystkim

Juukla
VIP



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 755
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 19:00, 08 Kwi 2014    Temat postu: bo bardzo fajne ma cialo, a i glos fajny tez, super d**a
 
Siema dziewczyny!..
[link widoczny dla zalogowanych]
To troche jak z na┼éogowymi palaczami, kt├│rzy unikaja miejsc dla palaczy a go┼Ťci, kt├│rzy chca zapalic odsy┼éaja z dala od nich lub sami wychodza stamtad...du┼╝a nie┼Ťwiadomo┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuje ginekologa w okolicach darnmstadt mowiacego po polsku
Sugerujemy si─Ö jedynie WYPOWIEDZIAMI FORUMOWICZ├ôW ale nie chce nam si─Ö t┼éumaczy─ç tekst├│w angloj─Özycznych o SIBUTRAMINIE kt├│re s─ů publikowane i jako┼Ť NIE PISZ─ä TAM ┼╗EBY MIA┼üO TO ZABIJA─ć.
[link widoczny dla zalogowanych]
dodam ze na czarno farbowalam wlosy 6lat i to nieszczesna palette....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] SERDECZNIE POZDRAWIAM ;D
mialam piaskowanie 2 miesiace temu i wydalam ponad 150 zl,
[link widoczny dla zalogowanych]

A na usg wychodzi 10 tydzien.. [link widoczny dla zalogowanych] Nie mamy przed sob─ů tajemnic, wi─Öc...
Polecam Wizyt─Ö u lekarza pooperacyjn─ů mam wyznaczon─ů na 14 stycznia 2010 r. czy nie? ostatnio wybiera┼éam si─Ö do pracy (wi─Öc poranne posiedzenie przed lustrem: Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj zrealizowa┼éam sw├│j pomys┼é i... pozdrawiam serdecznie kumacie cos? 3 miesi─ůce temu odstawi┼éam Ya┼Ťmin i od tamtej pory nie mialam okresu poszlam do lekarza bo by┼éam pewna, ┼╝e jestem w ci─ů┼╝y. dziewczyny trzymam za was kciuki a wy trzymajcie za mnie :* bo jak co┼Ť to b─Öd─Ö samotn─ů mam─ů Przyjechalam na studia i zaczynalam jako \Fille au Pair\. Mozesz lezec np na lewym boku, pozycja tygryska itp.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po trzech miesiacach odzywiania zrobilam pasemka a potem zafarbowałam sie na jasniejszy a teraz juz praktycznie mam swoje
[link widoczny dla zalogowanych]
Placic czy nie placic za operacje?ja nie placilam,ale znam kobiete,ktora uzbierala na operacje i dopiero poszla pod noz,a wcale jej lekko nie bylo,no coz kazdy wybiera dla siebie to co uzna za najlepsze. Nie miałam żadnego kołatana , dobrze się czułam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mojego fryzjera nie było - miał urlop, a mnie nosiło... [link widoczny dla zalogowanych] sorry za blad
A teraz siedz─Ö w pokoju obok i czekam, a┼╝ m─ů┼╝ wr├│ci... wiem, ┼╝e w czasie ci─ů┼╝y nic si─Ö nie da z tym zrobi─ç, ale wiedz─ůc o chorobie, mog┼éabym od razu rozpocz─ů─ç terapi─Ö dziecka, a tak trzeba by┼éo czeka─ç, a┼╝ pojawi┼éy si─Ö objawy uszkodzenia - op├│┼║niony rozw├│j psychomotoryczny, padaczka Mi napoje do ┼╝ycia nie s─ů potrzebne, a przy dietkach trzeba du┼╝o pi─ç. aaaaaaaa.. pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
Mozna w 2 tyg po glodowce zrobic taka krotka jak Ty robisz ,mozna tez 1 dniowa ,ale nie dluzsze w tak krotkim czasie Sevim, sk─ůd jeste┼Ť, je┼Ťli mo┼╝na wiedzie─ç???Mo┼╝e by┼Ťmy si─Ö spotka┼éy i pogada┼éy w 4 oczy...??Co Ty na to??Pozdrawiam Additive benefits of long-chain n-3 polyunsaturated fatty acids and weight-loss in the management of cardiovascular disease risk in overweight hyperinsulinaemic women. ;/ strasznie mnie ciagnie jak po┼éykam sline.. drugie oryginalne. Zabawa ? Nie wie kt├│ra┼Ť gdzie przeni├│s┼é si─Ö pan Robert z Carlo Biani??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
*przedluzanie na formie 50zl
Badaniem potwierdzaj─ůcym diagnoz─Ö wst─Öpna jest badanie EMG - przewodnictwa nerwowego w obr─Öbie nerwu po┼Ťrodkowego na poziomie nadgarstka.Pomocnym mo┼╝e by─ç te┼╝ badanie USG kana┼éu nadgarstka.
Lekarka osluchala tylko stetoskopem i poszła sobie.
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie ok ,nawet lepszy humorek serduszko tak mi nie wali ,ale u mnie zawsze wieczorem sie nasila wiec zobaczymy pozniej
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Loretta Lynn and Conway Twitty - Louisiana Woman Mississippi Man
[link widoczny dla zalogowanych]
Kukuryku gratuluje podwyzki, jednak musze przyznac kolegom ze niestety chyba tylko ty przyjmujesz t─ů prac─Ö z tak─ů ochot─ů..U mnie nic nowego, podwyzk─Ö juz tez prze┼╝ylam ale za bardzo ona nie zawa┼╝yla na mojej wyp┼éacie.No ale lepsze to niz nic. To jedyny lek , kt├│ry by┼é w stanie utrzymac m├│j cykl w ryzach .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomocy!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam i ┼╝ycz─Ö wszystkiego naj.... [link widoczny dla zalogowanych] ;/
we wrzesniu k┼éad─Ö si─Ö zn├│w do szpitala na scyntygrafi─Ö ca┼éego cia┼éa, ┼╝eby zobaczy─ç co sie dzieje i czy wszystko jest ok. Mam kolczyk w p─Öpku od 4 dni. My wszystkie chyba to potrafimy , tylko Oni mniej lub bardziej na to reaguj─ů 6 mc. Kangurek.... [link widoczny dla zalogowanych]
Chcialam zapyta─ç jakie s─ů ceny we fryzjerni na strzelc├│w? Pozdrawiam! Czyli je┼Ťli masz obroty 200 000 ty┼Ť to oko┼éo 10 000 ty┼Ť z czego musisz zap┼éacic pracownikom p─Ösj─Ö i zusy. Gratuluj─Ö Tobie szcz─Öscia i udanej op. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] ,Sagetti,2013.html A ropiec b─Ödzie napewno na samym poczatku, ale nie masz cos si─Ö tym przejmowa─ç...
[link widoczny dla zalogowanych]
dzieki temu forum przetrwalam najgorsza noc w moim zyciu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam was...ja rowniez dostalam luteine na recepte i lekarz kazal mi brac przez 10 dni 3xdziennie a jak wystapikrwawienie mam odstawic...przepisal mi luteine bo robilam test po 21 dniach kiedy byla wpadka i wyszedl negatywny czyli w ciazy niby nie jestem a dzis jest 43 dzien cyklu i miesiaczki nie ma:/bardzo sie stresuje no ale slyszalam ze te testy na mocz sa bardzo czule i wykryja nawet 6dniowa ciaze,ja robilam specjalnie po 21 dniach!aha luteine biore juz 2 dzien i narazie miesiaczki nie mam,wiecie moze ile to jeszcze potrwa??pozdrawiam...
[link widoczny dla zalogowanych]

Najlepiej działa na mnie Sedomix i to dosyć szybko.
[link widoczny dla zalogowanych]
Badanie wy┼é─ůcznie na zaliczenie przedmiotu.
ubierz sie bo ja musze sie wysmiac i wyszla na korytarz...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja by┼éam na tym kursie w warszawie i kadra by┼éa naprawd─Ö fajn─ů ekip─ů
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja juz raz odstawi┼éam i ci─ů┼╝─Ö straci┼éam wi─Öc teraz nie ryzykowa┼éam. [link widoczny dla zalogowanych] Zlekcewa┼╝enie takich dolegliwo┼Ťci mo┼╝e si─Ö bardzo ┼║le sko┼äczy─ç - je┼Ťli to zesp├│┼é cie┼Ťni - brak rehabilitacji i/lub operacji mo┼╝e doprowadzi─ç do zamartwienia nerwu nadgarstka, a w efekcie du┼╝e problemy z r─Ök─ů.
[ofc. A poza tym ┼╝adna z nas nie ma patentu na nioeomylno┼Ť─ç i n a w e t meridia z gazety nie jest nieomylna. Z┼éot─ů, za Smykiem. Organizm jest wyposa┼╝ony w brygady sanitarne ÔÇô bakterie jelitowe. Chetnie dowiemy sie czegos nowego, pocieszymy moze i poradzimy! [link widoczny dla zalogowanych]
no ale podaczas miesiaczki jakby ojawy ustapily, ALE: Czekam na inne komentsy mo┼╝e jednak nie jest tak ┼║le. nie widz─Ö te┼╝ ┼╝eby kt├│ra┼Ť wpada┼éa w histeri─Ö i nie wiem jak mozna si─Ö ┼Ťmia─ç z cudzych obaw? By brzuszki szybko si─Ö nie znudzi┼éy, mo┼╝na ─çwiczenie ÔÇ×brzuszk├│w dowolnie modyfikowa─ç unosi─ç nogi w g├│r─Ö i jednocze┼Ťnie podnosi─ç biodra w g├│r─Ö. Zwracajcie na to uwag─Ö. no wi─Öc wybrali takie kobiety, kt├│rym nie trzeba robi─ç 16 operacji tylko 3 bo w sumie Polsat mo┼╝e i jest bogaty ale jakie┼Ť tam limity na pewno maj─ů We wszystkich opiniach zawarte by┼éo jedno zasadnicze zdanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum IV LO Strona G│ˇwna -> OFF TOPIC, czyli ogˇlnie o wszystkim
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin